איזה קונסולת משחקים כדאי לקנות לילדים?

ילדים לעתים קרובות מבקשים מההורים שלהם לקנות להם קונסולת משחקים. כמובן, שבתור הורים אנו רוצים לרצות את ילדינו האהוב, אך עולות שאלות רבות: איזו קונסולה לקנות כך שהיא לא תפגע בתקציב המשפחתי, בטוחה, עמידה ומביאה לא רק שמחה, אלא גם תועלת לילד? 

לאילו מאפיינים כדאי לשים לב בבחירת קונסולת משחקים לילדים?

איכות החומרים וההרכבה, ארגונומיה, נוכחות של מספר רב של משחקי ילדים, כולל ניידים וחינוכיים, פונקציית בקרת הורים – אלו אולי הנקודות החשובות ביותר שכדאי לשים לב אליהן בבחירת קונסולת משחקים. אבל מה עם המחיר? גם המחיר בהחלט משפיע על הבחירה, אבל לא כדאי לשים אותו בחזית. אם אתם כבר החלטתם כי אתם רוכשים קונסולת משחקים הביתה, במקרה זה כדאי לכם להשקיע על קונסולה איכותית ועמידה, אשר במקרה זה גם יקרה יותר, מאשר בחיקויים הזולים אשר לא יוכלו לעמוד בכל הדרישות שלכם מקונסולה איכותית.

מאילו דגמים כדאי לבחור?

במקרה זה כמובן, מדגמים של מותגים מפורסמים. אלו הן סוני, מיקרוסופט, בעלת האקס בוקס וואן ונינטנדו. הקונסולות של חברות אלו מתאימות לכל הדרישות שלכם:

  • קונסולת נינטנדו- בהחלט יכולה להחזיק בתואר הדגם המתאים ביותר לרכישה עבור ילדים, אך בקונסולה זו יהיה מעניין לשחק לא רק לילדים, אלא גם למבוגרים – מכשיר מצוין לבילוי משפחתי משותף.
  • קונסולת סוני- חברת סוני פלייסטיישן מציעה ספרייה די גדולה של משחקים לילדים, כולל משחקי רשת, שבזכותם ילדכם לא ישב בשקט במשך שעות, אלא יהנה ממשחק מהנה ושימושי.

אקסבוקס, קונסולת משחקים של מייקרוסופט- קונסולה בעלת ספרייה עשירה של משחקי רשת. קונסולה זו מיוחדת ביכולת לקרוא תנועות ולהעביר אותן לדמות משחק או תמונה דיגיטאלית של שחקן. המהות שלה היא לחזור על תנועות השחקנים בצורה מדויקת ככל האפשר ולהעתיק אותם למסך מולכם, כך שאתם תרגישו בתוך המשחק. למידע בנושא כסאות גיימינג

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ירון מוראדי ליזמים צעירים: אם בפעם הראשונה לא הצלחת, נקה את האבק ותעבוד על משהו טוב יותר
ליזמים, כישלון עשוי להרגיש כמו סוף העולם. אבל זה לא חייב להיות ככה. למעשה, אתה יכול להסתכל על כישלון...
קרא עוד »
אוק 18, 2022
אחסון אתרים: מהם סוגי השרתים הקיימים בשוק?
כל מי שבנה אתר בעבר או מתכנן לבנות אתר אינטרנט בקרוב, יודע שחלק חשוב מאד בתהליך הוא אחסון של המידע...
קרא עוד »
אוג 11, 2020
מאגרי תמונות מומלצים
בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות עלייה הולכת וגוברת הן בכמות מאגרי תמונות באינטרנט אשר מספקים...
קרא עוד »
יונ 07, 2019