מאגרי תמונות מומלצים

מאגרי תמונות מומלצים

בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות עלייה הולכת וגוברת הן בכמות מאגרי תמונות באינטרנט אשר מספקים אפשרות לרכוש תמונות יפות או להוריד תמונות בחינם, הן לצורך עיצוב אתרי אינטרנט, עיצוב עמודי נחיתה, עמודי פייסבוק, פרסום ועוד. וכן אנחנו יכולים לראות במקביל, באופן טבעי, עלייה ניכרת במספר המשתמשים באותם מאגרים.

זה לא מקרי. הרי כולם יודעים שבשביל לייצר מוצר מושלם ולקדם אותו אורגנית, אנחנו חייבים להשתמש בתמונות מתאימות, תמונות איכותיות, כאלה שימשכו את הגולש לבצע רכישה או הזמנה של מוצר או שירות. מצד שני, אנחנו לא תמיד יכולים לבצע צילום מקצועי של הפרט אותו אנחנו רוצים להציג, מה עוד שלצלם עולה הרבה כסף, אז אנחנו פשוט קונים או מורידים תמונה כזו באופן חוקי דרך מאגר תמונות. כך אנחנו גם מתגברים על המכשול כיצד להשיג את התמונה, וגם אנחנו מתגברים על שאלת העלויות.

לשמחתנו, אנחנו יכולים למצוא מאגרי תמונות רבים, מאגרי תמונות מומלצים בהם אנחנו יכולים ליהנות ממגוון רחב של תמונות מסוגים שונים. לפני שנציג כמה דוגמאות למאגרים כאלה, חשוב להבהיר, מדובר על מאגרים שמספקים תמונות ברמות שונות, תמונות בגדלים ורזולוציות שונות, חלקן עולות לנו כסף ואחרות לא.

אילו מאגרים נחשבים מומלצים? המאגר הכי מומלץ שנעשה בו שימוש לא רק בקרב לקוחות פרטיים אלא גם בקרב בתי עסק רבים, כולל כלי תקשורת, הוא גטי איימגס. מדובר על מאגר שמכיל מיליוני תמונות מסוגים שונים, ברמה הכי גבוהה שיש.

מאגר אחר שנחשב מאוד פופולארי הוא PIXABAY, מאגר תמונות שצלמים אחראים עליו. הם מעלים תמונות שהם מצלמים ואפשר להוריד משם מגוון רחב של תמונות ללא עלות. אפשר למצוא שם גם תמונות של צלמים ישראלים כמובן.

מאגר נוסף שרבים אוהבים להשתמש בו הוא 123RF, מדובר על מאגר מאוד גדול עם מיליוני תמונות מסוגים שונים, תמונות של צלמים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר. בדומה למאגרים אחרים, גם מאגר זה מיועד לשימוש, הן של חברות ועסקים גדולים והן של בעלי מקצוע כמו בוני אתרים ולקוחות פרטיים. הכל על פי הצורך, הכל על פי הדרישה שלהם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מקרי בוחן של חווית משתמש נוראית
לא פעם קורה, כשאנחנו נכנסים לאתר אינטרנט או אפליקציה, ומיד אנחנו יכולים לזהות שהם לא לטעמנו, שהם לא...
קרא עוד »
ספט 21, 2019
קריפטוגרפיה – מה צריך כדי להיכנס לעולם הזה?
קריפטוגרפיה היא שיטה להגנה על מידע ותקשורת באמצעות קודים, כך שרק מי שעבורו מיועד המידע, יכול לקרוא...
קרא עוד »
אוג 30, 2020
קניית עוקבים ישראלים – למה זה חשוב?
אחד הכלים החשובים ביותר שקיימים ברשתות חברתיות היום, הוא מעקב אחר משתמשים שונים. בכל רשת חברתית,...
קרא עוד »
דצמ 12, 2021