מה זה פריוריטי?

מערכת פריוריטי היא מערכת המשמשת לתעדוף משימות. ניתן להשתמש בו בתרחישים שונים, כמו כלי לניהול פרויקטים או מנהל תהליכים. בהקשר של עסקים, הוא נפוץ כדי לתעדף משימות ולהקצות אותן לאנשים המתאימים ביותר לתפקיד. ניתן לעשות זאת על ידי הקצאת מועדים, הקצאת אחריות והקצאת תקציבים. . בכלי לניהול פרויקטים, מערכת פריוריטי משמשת לתעדוף משימות. הוא משמש לעתים קרובות במוצרי תוכנה המשתמשים במתודולוגיה Agile, כגון Jira. בתהליך זה, למשימה בעלת העדיפות הגבוהה ביותר יש את ציר הזמן הקצר ביותר ויש להשלים אותה תחילה. בעוד למשימות עם עדיפות נמוכה יותר ניתן ציר זמן ארוך יותר. הערכת עבודתם של אחרים: מנהל מעריך את עבודתם של העובדים, מטיל עליהם משימות ונותן משוב.

מה עוד ניתן לעשות באמצעות המערכת?

המערכת של פריוריטי מסייעת במגוון רחב של תחומים ומיועדת לחברות וארגונים בתחומים שונים. לדוגמה בתחום הבנייה משמשת המערכת לניהול פרויקטים ומשימות, ניהול מחלקות ועובדים, ניהול הזמנות משאבים ועוד. בתחומים נוספים היא יכולה לסייע לניהול לידים ומכירות למחלקת השיווק, לאחסון מידע בענן ועוד מגוון כלים לצרכי פרסום, בקשה ותפעול שוטף של הארגון.

לסיכום:

מערכת עדיפות היא דרך לתעדף דבר אחד על פני אחר. זוהי מערכת של דירוג המבוססת על חשיבות ודחיפות.

בהקשר של שיווק, ניתן להשתמש בו כדי לדרג מוצרים, שירותים או רעיונות לפי ערכם וחשיבותם.

ניתן ליצור את מערכת הפריוריטי באמצעות היררכיה הקובעת לאיזה פריט יש את הערך הגבוה ביותר והחשובה ביותר בחברה. לאחר מכן, הפריטים מדורגים לפי הזמן שצריך להשלים אותם. לדוגמה, אם יש לך פרויקט שצריך להסתיים עד שבוע הבא אבל הוא לא דחוף, הוא יבוא אחרי פרויקטים אחרים שחייבים להסתיים עד החודש הבא. למידע נוסף בנושא מה זה פריוריטי

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מערכות CRM: שינוי דינמיקה עסקית
בשטיחים המורכבים של עסקים מודרניים, התפקיד של מערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM) הוא לעתים קרובות מאופק, אך...
קרא עוד »
דצמ 13, 2023
סליקת אשראי באינטרנט
כל כך הרבה עיסקאות מבצעים כיום בחסות הממשקים הדיגיטליים. דומה כי הדיגיטל פתר לאנושות הרבה מאוד צרכים,...
קרא עוד »
אוג 04, 2020
בניית אתר – הפנים של העסק שלך ברשת
אם אתם מתלבטים לגבי בניית אתר אינטרנט, חשוב שתדעו כי אתר אינטרנט הוא כרטיס הביקור של בית העסק והוא זה...
קרא עוד »
מרץ 23, 2019