מדפסת UV

כל מה שרציתם לדעת על מדפסות UV ויותר. 

תהליך הדפסת UV הוא הדרך הנפוצה ביותר להדפסה על נייר. זה דורש מדפסת UV ומקור אור UV. התהליך כולל ציפוי או הנחת דיו על הנייר, שימוש באור אולטרה סגול כדי לחשוף אותו ואז ייבושו. בתהליך זה נעשה שימוש במצע שהוא אחד מהמצעים הנפוצים ביותר בתעשיית הדפוס, כגון נייר או בד. ישנם מספר סוגים שונים של מדפסות UV ותפקודן הבסיסי דומה. 

איך זה עובד

התהליך המדויק להדפסה שונה עבור כל מדפסת, אך לרוב מדובר בכיסוי שכבת דיו על נייר באמצעות אור UV. הצעד הראשון עובד בתוך המדפסת, כאשר תטען עליה את המצע. לאחר מכן, התהליך ממשיך לחשוף את הדיו באמצעות אור UV ולהדפיס אותו. כל אחד מסוגי המדפסות הללו אינו דורשת ציוד מיוחד מלבד מקור אור UV. אך כל סוג דורש חומר אחר לתהליך ההדפסה. חלקם עובדים עם נייר ואחרים משתמשים בבד או בחומרים פלסטיים כמצע שלהם. 

מדפסת לשימושים מגוונים ורבים

מדפסות UV משמשות לייצור מגוון רחב של מוצרים, כגון הדפסות על מכוניות, רהיטים וביגוד. הם בעצם כלים טכנולוגיים, המשמשים גם בתעשיית הדפוס לייצור תוויות, תגים ומוצרים אחרים. אלה מדפסות חסכוניות מאוד באנרגיה, ויכולות להיות בחירה טובה עבור משרדים ובתים. מכשירים כאלה מסוגלים לייצר מגוון של צבעים שונים כגון כחול, שחור, לבן, אפור וצבעים נוספים. ברוב המקרים המדפסות עובדות מצוין עם נייר רגיל או אפילו גיליונות קרטון דקים. 

מדפסות בשיתוף גורם מקצועי 

מדפסת UV למעצבים מקצועיים: עם מדפסות UV, אתה יכול להדפיס את העיצובים שלך על מה שאתה רוצה. אבל, לא כל המעצבים מרוצים מתהליך ההדפסה העצמאי. לכן, הם צריכים דרך להדפיס את עבודתם במהירות וביעילות בליווי גורם מקצועי. מידע נוסף באתר פריטק

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שיווק בפייסבוק- המדריך המלא
פייסבוק מהווה כיום את אחת מהמקורות המשמעותיים ביותר לשינויים חברתיים. מדובר על מקור אינסופי של...
קרא עוד »
יול 28, 2021
מה זה שיחת משוב?
שיחת משוב היא שיטה לאיסוף משוב מלקוח באמצעות שיחות טלפון. זוהי דרך יעילה לאסוף נתונים איכותיים ולקבל...
קרא עוד »
ינו 17, 2023
תובנות קריטיות לבחירת טכנאי מחשבים מעולה
בחירת טכנאי מחשבים היא החלטה שחורגת מנוחות בלבד; מדובר על הבטחת התשתית הדיגיטלית שלך בידיים מסוגלות....
קרא עוד »
אפר 14, 2024