פופאפים האם הם עובדים

פופאפים האם הם עובדים

פופאפים מגדילים את כמות ההמרות! זוהי עובדה ברורה וחד משמעית שכבר ללא ממש צריכה הוכחות בשטח (הכירו את פופטין ותבינו). המציאות מוכיחה כי הודות לפופאפים מצליחים להגדיל במידה משמעותית את כמות ההמרות.

אז נכון שיש הרבה מקום להתווכח הן על הגודל, הן על המיקום וגם על התזמון שלהם אך לא נוכל להתכחש לתועלת שלהם או להתווכח על היעילות שלהם ברור שאם רוצים לשפר את הביצועים אפשר בהחלט להגדיל את רשימת התפוצה ולהוסיף לה עוד ועוד על מנת הגדיל את היקף המכירות.

אז איך עושים את זה?

הכלים הדיגטליים של היום

יש כיום בשוק מגוון גדול ורחב של כלים למשווקי אינטרנט אשר נועדו לצורך קידום אתרים אשר אלו מבטיחים להשאיר את הגולשים באתר ואף להוביל אותם בצורה נכונה במשפך ההמרה. אנחנו כאן על מנת להרחיב מעט על אודות הפופאפים ולסייע לכם לנצל אותם בצורה הכי נכונה.

לתזמן את המסרים בתזמון הנכון

אחד הדברים החשובים ביותר אליהם יש לשים לב בעת הבחירה בפופאפים היא שימת לב לתזמון הנכון שלהם. חשוב שהגולש שיקבל את המסר הנכון בזמן הנכון והמדויק על מנת שהוא אכן יהיה אפקטיבי. לא פעם נשלחים המסרים בתזמונים גרועים ממש והגולש ממהר להיפטר מהמסרים הללו באופן קבוע. בררו שאתם לא רוצים שזה יקרה ועל כן חשוב להיוועץ באנשי מקצוע אשר ייטיבו לתזמן ולתכנן היטב את המסרים בצורה הכי נכונה.

קריאה לפעולה

על מנת שאכן תהיה תועלת ממערכת המסרים, חשוב מאוד שאלו יניעו לפעולה. רק כך אפשר יהיה לראות תוצאות בשטח. כאשר המערכת כוללת תיבות הרשמה, קריאה לפעולה בצורה מושכת ואטרקטיבית ואולי אף מתנות שוות, הרי שהגולש ירצה להירשם, ירצה לעשו משהון עם המסר ולמעשה תפיקו את התועלת הרצויה ממערכת הדיוור.

מידע למנויים בלבד

תוכלו להכין תכנים מיוחדים אשר אלו יוצגו אך ורק למנויים אשר יירשמו. מדובר בבונוס שווה במיוחד אשר מצליח למשוך את הגולשים להירשם וגם להישאר נאמנים לאותו אתר.

ברור כי פעולות אלו מסייעות מאוד להגדלת מערכת התפוצה של העסק אשר יגיע הודות לכך אל קהלים איכותיים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה עושה סוכנות איקומרס
כל בעל עסק, בעל מקצוע, יזם עצמאי, צעיר או מבוגר, אשר רוצה למכור מוצרים ושירותים לקהל הרחב, עושה זאת היום...
קרא עוד »
אפר 08, 2021
מדפסת UV
כל מה שרציתם לדעת על מדפסות UV ויותר.  תהליך הדפסת UV הוא הדרך הנפוצה ביותר להדפסה על נייר. זה דורש...
קרא עוד »
יול 25, 2022
מקרי בוחן של חווית משתמש נוראית
לא פעם קורה, כשאנחנו נכנסים לאתר אינטרנט או אפליקציה, ומיד אנחנו יכולים לזהות שהם לא לטעמנו, שהם לא...
קרא עוד »
ספט 21, 2019