קידום אתרים בוורדפרס – כל היתרונות

קידום אתרים בוורדפרס

היום רוב בעלי העסקים כבר מבינים את החשיבות של החזקת אתר אינטרנט וקידום אתרים בגוגל. אם אתה מתלבט כרגע בין מערכות שונות לבניית אתרים, בטח נתקלת במערכת לבניית אתרים הנקראת וורדפרס ולא בכדי, וורדפרס הינה מערכת ניהול תוכן הנפוצה ביותר כיום ולמעשה, כל אתר רביעי היום בנוי על מערכת וורדפרס. אבל האם אתר הבנוי במערכת וורדפרס מתאים לקידום בגוגל?

תוספים מוכוונים קידום

בוורדפרס ניתן להתקין תוספים רבים, חלקם בתשלום וחלקם בחינם. ישנם תוספים רבים המיועדים להתקנה באתרי וורדפרס המוכוונים במיוחד לצורכי קידום אתרי וורדפרס במנועי החיפוש. בעזרת תוספים יעודים אלו (גם בגרסאות החנמיות של חלקם), ניתן להתאים כל דף ודף באתר בעבור מנועי החיפוש ומעבר לכך, ניתן לבדוק את התאמת הביטויים או מילות המפתח אותם אתם רוצים לקדם בעזרת דפים ספציפיים אל מנועי החיפוש.

בניית קישורים

קישורים חיצוניים המפנים אל האתר שלכם הינם בין הדברים החשובים ביותר לצורכי קידום אורגני בגוגל. בנוסף על כך במידה ויש לכם באתר דף הנחשב לפופולארי, במידה ותשימו לינק בדף זה המפנה לדף אחר בתוך האתר שלכם זה ירמוז לגוגל שהדף המקושר הינו איכותי ופופולארי גם הוא. בוורדפרס ישנו כלי מובנה המאפשר לחפש באתר שלכם דפים בעלי מילות מפתח דומות. דבר זה יכול להקל עליכם רבות בעת חיפוש דפים הרלוונטיים לקישור לעמודים פופולארים ובכך תורם לקידום האתר.

שימוש מובנה בAMP

AMP הינו גרסה של האתר המאפשרת להציג לגולש את האתר בטעינה מהירה מאוד מה שמשליך אוטומטית על העשייה שקשורה במלאכת קידום אתרים. זהו פרט שגוגל מחשיבה כחשוב מאוד לדירוג האתרים ובכך דוחפת שימוש בגרסאות AMP. חברת האם של וורדפרס פיתחה פלאגין המאפשר לייצר לכל עמוד באתר גרסת AMP בצורה קלה ומושלמת וזה ייתן לכם יתרון עצום על פני המתחרים שעדיין מסתבכים עם הטכנולוגיה החדשה.

ניתן לייצר מפת אתר באופן מהיר

מפת האתר משמשת אותנו לצורך עדכון שותף של גוגל בכל הדפים החדשים שנוספו לאתר שלנו בכל פרק זמן. על ידי עדכון זה של גוגל אנחנו מזרזים את הופעת הדפים החדשים במנוע החיפוש. בוורדפרס, על ידי שימוש בתוספים, ניתן לייצר מפת אתר באופן אוטומטי המוכן לשליחה אל גוגל. במידה ומדובר באתר שאיננו מבוסס וורדפרס ואין למערכת שלו תוסף כזה, יאלץ מקדם האתרים לבנות את מפת האתר לבד.

וורדפרס מאפשרת מנגנון תגובות באתר

במקור, וורדפרס נבנתה כפלטפורמה ייעודית לבניית אתרי בלוגים. בעקבות זאת, קיים בוורדפרס מנגנון מובנה בו ניתן להוסיף לאתר מערכת תגובות לדפים שנבחר (וכמובן שניתן להסיר את מנגנון זה אם רוצים). כאשר קוראים משאירים תגובות לדפים ומאמרים שונים באתר שלנו גוגל מקבל אינדיקציה שהאתר ממשיך להתעדכן והינו עדיין רלוונטי, דבר זה תורם רבות לקידום הדף הספציפי וגם לאתר ככללותו.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מערכת להצעות מחיר – הפקת הצעת מחיר בקלות וביעילות
מערכת הצעות מחיר היא כלי תוכנה המסייע לעסקים ליצור ולשלוח הצעות מחיר ללקוחות פוטנציאליים במהירות...
קרא עוד »
מאי 22, 2023
ענן פרטי – ענן עם אבטחה גבוהה
בחירת שרת ענן פרטי כרוכה בבחינה מדוקדקת של הצרכים והדרישות הספציפיות של הארגון שלך, במיוחד בכל הנוגע...
קרא עוד »
אוק 04, 2023
מה חשוב לדעת על גוגל אנליטיקס?
אחת המערכות החשובות ביותר לבעלי אתרים היא גוגל אנליטיקס, ולו בשל העובדה שהיא מאפשרת לאסוף את נתוני...
קרא עוד »
ינו 31, 2020