סליקת אשראי באינטרנט

סליקת אשראי באינטרנט

כל כך הרבה עיסקאות מבצעים כיום בחסות הממשקים הדיגיטליים. דומה כי הדיגיטל פתר לאנושות הרבה מאוד צרכים, והוא מציע מענה ופתרונות נהדרים. וזה נכון הן לצד של הלקוחות והן לצד של בעלי העסקים. הללו נהנים מקניות נוחות ונעימות מהבית, ובעלי העסקים מרוצים ממכירות שמתבצעות בכל שעות היממה ללא צורך בהתערבות של יד אנוש. כל זה מתאפשר הודות לאפשרות המתקדמת של סליקת אשראי באינטרנט.

מה זה סליקת אשראי?

כל אחד מאתנו מצויד ביותר מכרטיס אשראי אחד. מדובר על כרטיס מגנטי אשר ניתן לשלם באמצעותו ולבצע רכישות. בעוד שכאשר עומדים פיסית בחנות 'מעבירים' את הכרטיס במסוף האשראי, כאשר עורכים קניה מקוונת התשלום מתבצע באמצעות דף אינטרנט. וזה בהזנת פרטי כרטיס אשראי לצד פרטיו של בעל הכרטיס. ואילו מערכת הסליקה יוצרת קשר עם חברת האשראי ומבצעת את הסליקה. מה שכולל חיוב של חשבון הלקוח וכן זיכוי של חשבונו של המוכר.

על העלויות של השירות

אם כי כמובן שחלק בלתי נפרד מהעסקה היא גביית עמלה על ידי חברת הסליקה. כלומר, חברת הסליקה מקבלת חלק מסוים מכל עסקה שבוצעה – וזאת תמורת השירות שהיא מספקת לבעלי העסקים. כל בעל עסק בוחן את ההצעות של חברות הסליקה באתר צ'ק בוקס השוואת חבילות סליקה, כדי לאתר את השירות היעיל והמתאים אשר יאפשר לו לבצע מכירות במלוא היעילות והנוחות.

ממשק נוח ומאובטח

יש נקודות חשובות שצריך להתייחס אליהן כאשר בוחרים את הממשק ואת חברת הסליקה. נתון אחד הוא הממשק – כדי שלקוחות יוכלו לבצע קניות ותשלומים בלי להיתקע חובה שאופן סליקת האשראי תהיה נוחה ומהירה. ועל מנת להסיר חשש שעוצר לקוחות מלבצע את התשלום על המערכת להיות מאובטחת כראוי. רק כך ניתן לבצע תשלומים ולהיות בטוחים כי לא ייעשה כל שימוש לרעה בפרטים.

קראו על סליקת אשראי לעסקים קטנים בלינק https://check-box.co.il/clearing-services-for-small-businesses

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יתרונות לוח דרושים שלא תמצאו בפייסבוק
לוח דרושים הוא ריכוז מסווג של משרות רבות בכל תחום אפשרי, אפשר למצוא בו הזדמנויות מצוינות לקריירה...
קרא עוד »
ינו 29, 2020
דף נחיתה לעסק
דף הנחיתה הוא הרושם הראשוני שמקבל מבקר כאשר הוא מבקר באתר האינטרנט שלך. זה המקום שבו אתה אמור להיות...
קרא עוד »
יול 02, 2022
שיווק באינסטגרם – מדוע חשוב שנשתמש באנשי מקצוע?
כשאנחנו מתכוננים לעשות קמפיין פרסום לעסק שלנו, אחד הדברים הראשונים שעלינו לשאול את עצמנו היא, מי יכול...
קרא עוד »
ספט 09, 2021