היכן ניתן לרכוש קופות עם מסוף אשראי?

היום, בעידן המודרני, ניתן למצוא קופות בסוגים שונים עם אפשרויות שונות שחוסכים עבור העסק עבודה רבה וזמן יקר בהתנהלות. מאידך, גם הלקוח נהנה מהאפשרות להתנהל עם כרטיס אשראי בלבד ולא להסתמך על כסף מזומן שלפעמים נמצא בחזקתנו ולפעמים מצריך גישה לכספומט הקרוב. קופה רושמת עם מסוף אשראי מאפשרת תקשורת בין העסק לחברת האשראי והבנק ובכך התשלום מתבצע בלי עמלות שונות, כפי שקיימים בכספומטים שמפוזרים ברחוב. בנוסף, המעבר לקופות עם מסוף אשראי מאפשר ללקוח פריסת תשלומים, דבר שמאפשר הגדלה בהכנסה לבית העסק.

על מה מסתכלים כשבאים לקנות קופה עם מסוף אשראי

קיימים בשוק מספר דגמים ותצורות של קופות עם מסופי אשראי כאשר החשיבות העיקרית בהבנתן היא תצורת הקופה ושימושה לבית העסק. כגון, גודל הקופה והאפשרות אם המסוף האשראי יהיה נייד או נייח, גודל הצג המשמש גם כמסך מגע, סוג המעבד שהוא בעצם האחראי לביצועי המכשיר, אפשרויות הסליקה השונות אם דרך "גיהוץ" כרטיס האשראי או העברת התשלום דרך תקשורת אלחוטית כזו או אחרת, סוג המקלדת והתאורה סביבה ומדפסת השוברים שדרכה בעצם מקבל הלקוח את הקבלה בסוף התשלום.

איך נדע איפה ניתן לרכוש וממי?

כאשר ההבנה הרווחת היא שהקופה רושמת היא לא סתם עוד חפץ שנמצא בבית העסק אלא משמשת ככלי חיוני הן ללקוח והן לבעל העסק נרצה לעשות קנייה חכמה ולא פזיזה. בעל העסק צריך לראות שהחנות או האתר שהוא פונה אליו מאפשר לו מגוון רחב של אופציות לבחירה. חשוב לראות שבית העסק המוכר קופות עם מסוף אשראי יודע ומבין את העסק שלו כמו שצריך על מנת שיוכל לבצע את ההתאמה הכי נכונה ללקוח שבבעלתו עסק. מידע נוסף באתר https://www.barakk.co.il/

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עליות המחירים של 2022: האם היו שינויים גם במחירי פיתוח אפליקציות?
מדינת ישראל סובלת מעליית מחירים מטורפת בכל כך הרבה תחומים. החל מפירות וירקות ועד מוצרים גדולים יותר...
קרא עוד »
אפר 26, 2022
עשו לעסק שלך שיימינג בפייסבוק? תתבע!
שיימינג הפך לתופעה נפוצה שרבים מאיתנו כלל לא יודעים כיצד להתמודד עימה. זה יכול לקרות בפייסבוק,...
קרא עוד »
נוב 25, 2020
אפיון אפליקציה – מה צריך לדעת?
אפיון אפליקציה הוא תהליך המסייע למפתחי תוכנה להבין את היכולות של אפליקציה. זה עוזר בהבנת הפוטנציאל,...
קרא עוד »
ינו 31, 2023