You're my Firewall – החשיבות של חומת אש לארגונים

אבטחת מידע, חומת אש

 

אם הצצתם פעם בגיליון אבטחת מידע כזה או אחר, תוכלו לראות כמה האיומים כיום מתקדמים וכל הזמן יש חדש בתחום אבטחת המידע וה-  FIREWALL

הסיבה למצב הזה היא הבנה של הרבה פושעים שהסיכון כיום הוא כבר די מיותר. כמובן שלא מדובר על פושעים קטנים שבצעו גניבות קטנות כדי לחיות. ארגוני פשע גדולים ומשומנים היטב, הבינו את הפוטנציאל שיש ברשת הן כדי לעשות את העסקאות הלא חוקיות שלהם בשקט, מתחת לרדאר והן כדי לגנוב חשבונות בנק, כרטיסי אשראי ועוד. 

זו הסיבה שארגונים גדולים משקיעים סכומים משמעותיים כדי להגן על המידע שלהם. כדי להבין את החשיבות הגדולה בעניין, המשיכו לקרוא. 

החשיבות של חומת אש לארגונים:

כפי שהתחלנו, ארגוני פשע ופושעים יחידים מבינים את הפוטנציאל של רשתות המחשבים ומפתחים כל הזמן דרכים חדשות כדי לעקוף את האבטחה הקיימת כבר. לרוע המזל מידי פעם הם מצליחים וכך אתם שומעים בחדשות על חברה מוכרת שאולי אפילו רכשתם ממנה בעבר שנפרצו החשבונות של הלקוחות. 

מלבד הנזק הכספי שהם גורמים לחברה הם גורמים לה נזק תדמיתי עצום וכל זה כמעט בלי סיכון מצידם ומבלי יכולת לתפוס או לעצור אותם. 

מלבד זאת הם יודעים שהכוח שלהם הוא בהתמקדות. הם יעשו מחקר מקיף על חברה מסוימת וספציפית שנראית להם מתאימה לתקיפה, זה יכול להיות אפילו חברה קטנה ואז, הם ינקרו במנגנוני האבטחה שלה עד שהם ימצאו פריצה ומשם הדרך לשלל קצרה. 

לכן, חשוב ביותר להתקין חומת אש מקצועית על כל הרשת של הארגון. חומות אש טובות יודעות למנוע 99% מהמקרים ובלבד שאתם מקפידים לעדכן אותם בזמן. 

קראו על שירותי IT לעסקים >>>

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כמה עולה לקדם אתר בגוגל?
קידום אתר בגוגל הוא דבר לא זול. אם כי כמו בכל תחום ניתן לבדוק אופציות שונות ולאתר את הדרך היעילה...
קרא עוד »
אוג 12, 2021
אתרי אינטרנט למכירה – מה צריך לעשות לפני שמוכרים?
מכירת אתר אינטרנט יכולה להיות דרך מצוינת להרוויח כסף ולפנות את הזמן שלך. עם זאת, יש כמה צעדים חשובים...
קרא עוד »
מאי 07, 2023
מה עושים במקרה של וירוס כופר?
וירוס כופר הוא סוג של תוכנות זדוניות שמצפין קבצים במחשב שלך ומחזיק אותם עד שתשלם את הכופר.  מדובר...
קרא עוד »
ינו 22, 2023