מה היתרונות בהדפסת צ'קים ממוחשבים?

מה היתרונות בהדפסת צ'קים ממוחשבים?

מערכות הנהלת החשבונות המתוחכמות שבהן משתמשים בשנים האחרונות מאפשרות לבצע גם הדפסת צ'קים באופן מהיר ומדויק ובדרך זו אין טעויות טכניות בעת רישום המידע הן באותיות בעברית והן בספרות. לכן כמעט אין החזרות עקב סיבות טכניות של המחאות מהבנק.

הגנה על הלקוח לאור חשש מזיופים

לאור החשש הגדול מזיופי צ'קים, מעדיפים עסקים רבים להשתמש באופציה של צ'קים מעוצבים ממוחשבים וזאת כיוון שהם בטיחותיים, מתואמים על פי התקן המחמיר 501, מיוצרים באמצעות צבעים בטיחותיים ולכן הם מוגנים מפני זיופים. מעבר לכך בתהליכי הייצור קיים גם uv  לייזר נגד מחיקה וכל התהליך של ההדפסה מתבצע תוך שמירה של מלוא המידע ובאבטחה מלאה ודבר זה יוצר שקט נפשי לאנשי העסקים.

ייצור מתוחכם וחדשני

הייצור מתבצע באמצעות מכונות דפוס בשיטת אופסט אשר פועלות תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. הן מאפשרות ייצור של צ'קים ממוחשבים מסופררים, מעוצבים עם רקע של מים, לוגו צבעוני ובעלי הטבעת הולוגרמה בגווני כסף או זהב, אשר יוצרים רושם רב על כל מי שמקבל את ההמחאות המכובדות הללו.

השיטה היעילה של הזמנת ההמחאות

כאשר אנשי הכספים רואים שהכמות של צ'קים ממוחשבים שנותרו בארגז האחרון אינה גבוהה, הם מעוניינים להזמין כמות נוספת. שיטת העבודה מול הספק היא מהירה ויעילה מאד. הכול נעשה בדרך ממוחשבת תוך זמינות גבוהה. עובדי החברה מתאמים עם סניף הבנק הרלוונטי את פרטי ההזמנה ואת ספרור ההמשך כדי לא ליצור כפילות במספרי ההמחאות מול הזמנות קודמות. כיוון שלעיתים חלק מההמחאות הללו ניתנו כהמחאות דחויות ווהן אמורות להיפרע בחודשים הקרובים. 

כל הפעולות הללו מתבצעות בתוך המפעל ולכן המידע המאובטח אינו זולג ממנו והאספקה היא די מידית למשרד.

מעוניינים בהדפסת צ'קים ממוחשבים? הקליקו על הלינק

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בניית אתר וורדפרס – איך עושים את זה נכון
בניית אתר וורדפרס הוא תהליך לא מורכב מדי. למעשה הוא יכול להתבצע תוך שעות ספורות, לפחות בכל מה שקשור...
קרא עוד »
פבר 27, 2020
מעצבים גרפיים? המאמר הזה בשבילכם
מעצבים גרפיים נאלצים, כידוע, להיות מאוד יצירתיים בשביל לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר. היצירתיות...
קרא עוד »
מאי 26, 2019
מה זה פריוריטי?
מערכת פריוריטי היא מערכת המשמשת לתעדוף משימות. ניתן להשתמש בו בתרחישים שונים, כמו כלי לניהול...
קרא עוד »
אוג 14, 2022