איך מתמודדים עם מתקפות סייבר?

שירותי תמיכה למחשבים

הטכנולוגיה תמיד מתקדמת, בשנת 2020 הטכנולוגיה ממש בשיאה – הרבה חידושים בתחום המחשוב. ויחד עם זאת, קיימים בעיות – בגלל שהטכנולוגיה מתקדמת, מתקפות סייבר הופכות להיות יותר מסובכות לאיתור וחסימה, והופכות חיי העסקים להרבה יותר קשים. במאמר זה, נלמד איך מתמודדים עם מתקפות סייבר.

מנעו גישה למשאבים ורשת

לפני הכל, תהיו בגישה של "זה יכול לקרות גם לי". מרבית מהעסקים ומהארגונים בגישה של – זה לא יקרה לי בחיים, אני מאובטח ויש לי אחלה גב. זה לא ככה, אנחנו מבטיחים לכם. וכעת, בשלב הראשון, מנעו גישה למשאבים של המחשב והרשת – ניתוק של הרשת באופן זמני יכול להפחית את הנזקים והסיכון הרב. לדוגמא: הדרך היחידה למנוע מתקפות DDOS הוא באמצעות השבתת השרת לפרק זמן קצר. קראו בהרחבה על שירותי תמיכה למחשבים!

בצעו גיבוי לחומרים ולנתונים

לא משנה כמה הכנו את עצמינו לרגע הזה, המתקפה יכולה להגיע בזמן הכי לא מתאים, ובצורה הכי חריפה. מתקפות סייבר נועדו להשבית מערכות, להוות נזק בלתי הפיך לרכיבי השרת, ובעיקר לעשות רע. לפיכך, מנעו זאת – בצעו גיבוי מתוזמן אחת לשבוע לחומרים ולנתונים הקיימים אצלכם בעסק. בכך ובאמצעות זאת, גם כאשר אתם מותקפים ומאבדים את המידע, תוכלו לשחזר אותו באמצעות הגיבוי המתוזמן והאוטומטי.

השתמשו בחומת אש רצינית

אחד המשאבים שעומדים לרשות אנשי האבטחה הבכירים, הם חומות האש (באנגלית: Firewall) המקצועיות. אנחנו לא מדברים על חומת האש של האנטי וירוס, או חומת האש של הווינדוס שלכם, אלה על חומת אש רצינית שעמידה בפני שלל מתקפות רשת ומשאבים. בקיצור – חומת אש חיצונית. חומת האש הרצינית והטובה ביותר נקראת: "Comodo" על שם החברה. מדובר באחת מחומות האש החזקות ביותר ברשת, שהיא גם מותקנת על שרתי לינוקס שונים.

חברת Entersys מספקת שירותי ענן וייעוץ מקיף למחשוב בענן. כל הפתרונות תחת קורת גג עם אמא ואבא. אצלנו, תקבלו את השירותים המקיפים גם בזמן התקפות ווירוסים ופריצות. לפרטים נוספים והרשמה בקרו באתר הבית.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך מקרר בקו ארונות ישדרג את העיצוב של המטבח שלכם?
שילוב מקרר בקו הארונות שלך יכול להעלות באופן דרמטי את האסתטיקה והפונקציונליות של המטבח שלך, ולהעניק...
קרא עוד »
אוג 12, 2023
מאמן כושר ראשון לציון
ראשון לציון הוא מאמן כושר ומומחה בתחום הספורט והבריאות. יש הרבה מאמני כושר בישראל. הם במשימה להפוך...
קרא עוד »
יונ 22, 2022
כך תדעו גם אם לכם מתאים לקחת קורס ניהול רשתות
לימודי ניהול רשתות הוא לימודים פופולריים מאוד כיום כיוון שהביקוש לעובדים בתחום זה הולכים וגוברים...
קרא עוד »
יול 16, 2020