שליחת הודעות סמס

שליחת הודעות סמס הינו כלי לדיוור קצר, אישי וממוקד להודעות שמגיעות ישירות למכשיר הנייד של המשתמש כאשר המטרה העיקרית הינה ביסוס מערכת היחסים עם הלקוח והנעת הלקוח לפעולה כזו או אחרת. קמפיין SMS  הוא הדרך המהירה והיעילה ביותר להגיע ישירות לקהל היעד. מחקרים שנערכו מראים כי שיעור הפתיחה של הודעות ה SMS מדהימים בין 90-98 אחוזים וזמן הפתיחה עד שלוש דקות בממוצע. כיום עסק שאינו מחובר למערכת שליחת  הודעות סמס  מפסיד המון הזדמנויות לתפיסת תשומת הלב של הלקוח, אך לא רק מערכת שליחת הודעות סמס  משמשת גם ככלי פנים אירגוני לדוגמא: החתמת שעון נוכחות לעובד ששכח, הודעה על פגישה שהתבטלה וכו', בנוסף המערכת משמשת לעדכון לקוח על מועד אספקת מוצר או על עדכון לטיפול שנקבע בקופת החולים ועוד. כל הנ”ל נעשה באמצעות התממשקות (אינטגרציה) למערכת שליחת הודעות סמס. כל בעלי האתרים, המוכרים שירותים או מוצרים באמצעות האתר שלהם, רוצים ומרכזים את מרכז מרצם בעבור מטרה אחת – מטרה זו היא גיוס לקוחות חדשים לעסק או החזרת לקוחות שרכשו באתר ולהציע להם מוצרים חדשים לרכישה.

גיוס לקוחות דרך שליחת הודעות סמס

לכל מוצר או שירות, יש את קהל היעד הנכון לו וזה שאכן רוכש מוצר מסוג זה ומחפש אחריו. עסקים רבים טרם הצליחו לפענח אותה או הצליחו לבצעה באופן בו ההוצאות שלהם לא יגברו על ההכנסות. על מנת להצליח לבחור בדרכי השיווק הנכונות אשר יצליחו, הן לגייס את הלקוחות והן לעשות זאת באופן בו עדיין יישאר רווח סופי לבעל האתר, יש לפעול נכונה ולהכיר את השוק והמוצר איתו עובדים. כיום, תודות לקדמה הטכנולוגית ולעולם השיווק הגדל ומתפתח, ישנן המון דרכי שיווק כאשר אחת מהטובות ביותר וזו המצליחה לייצר לקוחות רבים היא מערכת לשליחת SMS אשר הפכה כיום לכלי מאוד משמעותי ומרכזי בניהול ושמירה על מערכת היחסים עם הלקוחות, דרך עדכון וקבלה של מבצעים והטבות ועד לקבלת עדכוני סיסמא לאזור האישי באתר.

כיצד מערכת שליחת הודעות סמס עוזרת לכם בעסק שלכם?

העברת מסרים

שליחת הודעות SMS  מצוינת להעברת מסרים המניעים לפעולה של הלקוח, ההודעה תופסת את הלקוח היכן שנמצא הוא מקבל את ההודעה ומגיב מיידית.

שליחה מרובה

ניתן לשלוח מספר רב של הודעות ללקוחות בעת ובעונה אחת וכל זה בלחיצה על כפתור אחד, דרך מצוינת להגיע למספר רב של לקוחות בזמן הקר ביותר.

קרבה ללקוח

הודעות סמס משדרת קרבה ללקוח המסרון נתפס כמשהו אישי כאשר ההודעה פונה ללקוח בשמו הפרטי ואופי נושא ההודעה נושא אופן אישי יצירת האינטימיות הזאת בונה נאמנות ושייכות לעסק בקרב הלקוחות.

100% צפייה

  • הפצת SMS  מייצרת מאה אחוז צפייה  מצד מקבל ההודעה הלקוח אינו מפספס את המבצעים וההטבות המתקבלות מבית העסק.
לסיכום, קמפיין שיווקי מוצלח ב-SMS מתחיל בבחירת מערכת שליחת סמס נכונה המתאימה לכם וממשיך בתכנון חכם של הקמפיין דרך המסרים, קהל היעד והתיזמון. חשוב לא להציף את הלקוחות שלכם ולשלוח הודעות SMS מרובות, על מנת שלא יאבדו את האפקט האישי החזק ולסיים כל הודעה במשפט מניע לפעולה.
כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ירון מוראדי ליזמים צעירים: אם בפעם הראשונה לא הצלחת, נקה את האבק ותעבוד על משהו טוב יותר
ליזמים, כישלון עשוי להרגיש כמו סוף העולם. אבל זה לא חייב להיות ככה. למעשה, אתה יכול להסתכל על כישלון...
קרא עוד »
אוק 18, 2022
מהי הדרך הנוחה ביותר לשמור על קשר עם משפחה וחברים בחו"ל?
מחפשים את הדרך הנוחה ביותר לשמור על קשר עם משפחה וחברים בחו"ל? כרטיס סים בינלאומי הוא מספר טלפון נייד...
קרא עוד »
מרץ 14, 2023
צילום מוצרים לאמזון
כאשר הגולש יחפש מוצר מסוים באמזון או קטגוריה של מוצרים הוא יתקל באינספור תמונות של מוצרים בסגנון...
קרא עוד »
נוב 13, 2021