עשו לעסק שלך שיימינג בפייסבוק? תתבע!

שיימינג באינטרנט

שיימינג הפך לתופעה נפוצה שרבים מאיתנו כלל לא יודעים כיצד להתמודד עימה. זה יכול לקרות בפייסבוק, בקבוצות הוואטסאפ השונות בהן אנו חברים ועוד. תחושת הבושה שמלווה אותנו במקרים מעין אלו היא לעיתים קשה מנשוא.

נכון, אמנם אין אפשרות להחזיר את הגלגל אחורה ולגרום למילים שנאמרו פשוט להיעלם אך תמיד קיימת האפשרות לתבוע את מי שביצע את המעשה. 

שיימינג בעידן המודרני

לרשתות החברתיות ישנו מקום משמעותי מאוד בחיינו בשנים האחרונות. אנו מתעדים, משתפים ומתייגים כל מקום שאנו נמצאים בו או כל חוויה אותה אנו חווים. כחלק מהשיתוף אנו מספרים על התחושות שלו וההתרשמות שלנו ממקומות בהם היינו.

לצערנו, היד קלה על המקלדת ופעמים רבות העסק הפרטי והאהוב שלנו עלול להיפגע על ידי שיימינג שנעשה לו ברשתות אלו. אין כל אפשרות למנוע מקרים אלו כיוון שאין ביכולתנו לדעת מהיכן הם יגיעו או מתי, אך האופציה החלופית היא לתקוף חזרה, זאת כמובן על ידי תביעה.

כיום קיימת האפשרות לתבוע כל אדם פרטי אשר עשה שיימינג לעסק שלכם על גבי הרשתות החברתיות. שיימינג הינו הוצאת שם רע לעסק בפרהסיה, דבר היכול בקלות להרוס את המוניטין של כל עסק באשר הוא. על מנת לעבור את בתהליך באופן הנכון ביותר ניתן להיעזר בשירותיו של עו"ד המתמחה בתחום הוצאת דיבה ולשון הרע.

בעזרתו של עורך דין שלומי ויינברג תוכלו לקבל את הפיצויים המגיעים לכם על פגיעה בשמו הטוב של העסק שלכם.

עורך הדין ילווה אתכם החל מתחילתו של התהליך של הכנת כתבי הטיעון דרך הדיונים בבית המשפט וניסיונות הגישור ועד לשלב הסופי של הגשת הסיכומים. דעו כי למרות שלעיתים מדובר בתהליך ארוך ומתיש אין ספק כי התוצאה שלו מספקת ומשתלמת עבור העסק שלכם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כרטיס ביקור לעסק – המראה של העסק שלך
כרטיסי ביקור הם דרך מצוינת עבור כל בעל מקצוע לעשות רושם מתמשך על לקוחות ולקוחות פוטנציאליים. הם...
קרא עוד »
ינו 19, 2023
מיתוג לעסקים
מיתוג הוא תהליך של יצירת זהות ייחודית לחברה. מדובר על יותר מסתם עיצוב ויזואלי, זה על הסיפור של החברה...
קרא עוד »
אוק 23, 2022
שיווק באינטרנט – כיצד מבצעים אותו בצורה נכונה
עסק או בעל מקצוע שרוצים להצליח, רוצים לייצר לעצמם קהל לקוחות גדול, רחב, לא יכולים שלא לשווק את עצמם...
קרא עוד »
מאי 13, 2020