הקמת חנות דיגיטלית – המדריך המלא

הקמת חנות דיגיטלית

כיום אנשים מעדיפים לרכוש מוצרים אונליין על פני הגעה פיזית אל החנות. נכון שיש את היתרון של מישוש ובחינה פיזית של המוצרים אולם המחירים האטרקטיביים, הנוחות, החיסכון בזמן, היכולת לנהל את הכול בלחיצת כפתור ובמהירות, מהנייד, מהמחשב בבית או מהסמארטפון שלנו ולהזמין משלוח עד פתח הבית – הופכים את עולם המסחר הדיגיטלי להרבה יותר פופולרי ואטרקטיבי. הקמת חנות דיגיטלית מקצועית תערוך הרבה יותר שלבים מאלה שנסביר עליהם כאן בקצרה אולם אלה החשובים ביותר.

בחירת פלטפורמה, אחסון ודומיין:

ראשית החליטו האם תרצו לבנות את האתר שלכם בפלטפורמה מוכנה כמו שופיפיי (למדו מה זה שופיפיי), להקל על מלאכת בניית האתר אבל להגביל את עצמכם לאפשרויות ולעיצובים הניתנים לבחירה דרך אותה מערכת מובנית לבניית חנויות דיגיטליות (ולעתים גם לדומיין הכולל את שם המערכת). לחילופין אם תרצו להשקיע בבניית חנות דיגיטלית למשל במערכת וורדפרס שהיא מערכת קוד פתוח ומאפשרת עריכה מלאה של כל האספקטים השונים באתר ושליטה בהם. לאחר מכן תצטרכו לבחור בשירות אחסון מתאים עבורכם וכתובת דומיין שתייצג את האתר שלכם.

עיצוב ומבנה של האתר:

חלק זה יכלול את בחירת הצבעים והמבנה של הסקשנים השונים באתר. כמו כן את בניית התפריטים, חלוקת המוצרים באתר לקטגוריות ותתי קטגוריות, התקנת תוספים שונים ועוד. חשוב להזין את האתר בתכנים אודות החברה, אפשרויות שונות ליצירת קשר לקבלת תמיכה ועוד.

חיבור האתר למערכת סליקה:

חלק מרכזי ובלתי נפרד מבניית חנות אונליין הוא כמובן החיבור שלה למערכת סליקה והאפשרות של הגולשים לבצע הזמנה אונליין ישירות דרך האתר. בדקו עם אילו חברות סליקה אתם רוצים לעבור, כמה אחוזים הן גוזרות בתהליך, עם אילו חברות אשראי וכרטיסי אשראי הן עובדות ועוד. 

שפרו את האבטחה באתר:

דאגו לתעודת SSL, לשפר את האבטחה באתר באמצעות תוספי הגנה שונים ומערכות הגנה שונות לשמירה על המידע של המשתמשים שלכם. דאגו לגבות את האתר ולהגן עליו מפני פריצות. דאגו לדף תשלום מאובטח ועוד.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יתרונות לוח דרושים שלא תמצאו בפייסבוק
לוח דרושים הוא ריכוז מסווג של משרות רבות בכל תחום אפשרי, אפשר למצוא בו הזדמנויות מצוינות לקריירה...
קרא עוד »
ינו 29, 2020
היכן ניתן לרכוש קופות עם מסוף אשראי?
היום, בעידן המודרני, ניתן למצוא קופות בסוגים שונים עם אפשרויות שונות שחוסכים עבור העסק עבודה רבה וזמן...
קרא עוד »
מאי 19, 2022
בניית אתרים מקצועיים – מדוע משתלם לעבוד עם חברה מקצועית
כשאנחנו רוצים לבנות אתר אינטרנט מקצועי לעסק שלנו, אנחנו לא יכולים להתפשר. על מנת שהאתר ישרת את...
קרא עוד »
אוק 26, 2020