בניית דפי נחיתה בוורדפרס

בניית דפי נחיתה בוורדפרס

וורדפרס, מציעה מגוון עצום של פתרונות פרסום שמתאימים לכל עסק וחברה. אם יש לכם מוצר מסוים ואתם רוצים לשווק אותו בצורה נכונה ברשת, חשוב שתכירו את דפי הנחיתה ואת אופן הבנייה שלהם בפלטפורמת וורדפרס.

בניית דפי נחיתה בוורדפרס 

וורדפרס היא פלטפורמה מצוינת לחברות ועסקים שרוצים לפתוח אתר אינטרנט פרטי ולשווק דרכו את מוצריהם. מעבר לאתר אינטרנט רגיל, ישנה אופציה נוספת ומעולה שבה תוכלו לפרסם את המוצרים שלכם ולגרום להם להיות וויראליים יותר.

תרשים דף נחיתה 

בשיווק דיגיטלי, דף נחיתה הוא דף אינטרנט עצמאי, שנוצר במיוחד עבור קמפיין שיווקי או פרסומי. זה המקום בו מבקר "נוחת" לאחר המיועד כשלחץ על קישור שנשלח לו באימייל, או מודעות מגוגל, בינג, יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר או מקומות דומים באינטרנט.

בניגוד לדפי אינטרנט, דפי נחיתה מתוכננים עם מיקוד או מטרה בודדים, המכונים קריאה לפעולה (או בקיצור CTA). קראו על בניית דף נחיתה מניב ומקצועי בוורדפרס.

ההבדלים בין אתר אינטרנט לדף נחיתה של וורדפרס 

בעוד שבדף אינטרנט רגיל, יש עשרות הסחות דעת פוטנציאליות, דף הנחיתה מרוכז במיוחד באשר למסר שמנסים להעביר דרכו. 

כשיש פחות קישורים בדף הנחיתה שלכם, כך אתם מגדילים את ההמרות, מכיוון שיש בו פחות קליקים שיגרמו יותר לקריאה לפעולה. לכן משווקים מומחים משתמשים תמיד בדף נחיתה ייעודי כיעד התנועה שלהם.

מטרת דף הנחיתה של וורדפרס 

דף הנחיתה של לקוח, זה משרת מטרה אחרת לגמרי מאשר אתר אינטרנט רגיל. בשילוב עם מודעות שגורמות להנעה לפעולה, תוכלו ליצור דף נחיתה לפריט אחד בלבד והלקוח, לא יצטרך לחפש את עצמו ואת מה שהוא רוצה באתר אינטרנט ענק ומסורבל. וורדפרס היא מהטובות ביותר בעולם לבניית דפי נחיתה כאלה

> מומלץ להכיר: מתן כהן בונה דפי נחיתה.

כמה עולה דף נחיתה בוורדפרס? 

וורדפרס מאפשרת לכל אדם לבנות את האתר שלו בצורה חלקה וקלה ומאפשרת מגוון אפשריות בניית אתר ודף נחיתה חינמיות. חשוב לומר את זה כיוון שלא תמיד תצטרכו לשכור חברה כדי לבנות את דף הנחיתה שלכם. באופן כללי, דף נחיתה סטנדרטי יכול להגיע ל- 500 שקלים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קורס בניית אתרים בוורדפרס
קורס בניית אתרים בוורדפרס נחשב ללא ספק לאחד הקורסים המבוקשים והפופולאריים ביותר, היות ומדובר על קורס...
קרא עוד »
דצמ 16, 2020
שיווק באינטרנט הדרך הנכונה לעשות זאת
ישנם כל כך הרבה דרכים שונות לשווק עסק מקוון בימינו. אך למרבה המזל, אינך צריך לנסות את כולם כדי לגלות מה...
קרא עוד »
פבר 24, 2020
הכנסה פסיבית
הכנסה פסיבית היא הרעיון שאתה יכול להרוויח כסף מבלי לעשות דבר פעיל. הרעיון מאחורי הכנסה פסיבית הוא...
קרא עוד »
יול 28, 2022