אחסון אתרים וורדפרס

וורדפרס הינה המערכת מבוססת קוד פתוח לבנייה וניהול של אתרים מכל סוג (אתרי תדמית, חנויות מקוונות, בלוגים ועוד). מכיוון שזו המערכת הידידותית והפופולרית ביותר כיום, רבים רוצים לדעת יותר על אחסון אתרים וורדפרס. אם כבר הקמתם אתר מסוג זה או שהוא כרגע נמצא בהקמה, אלה הדברים שכדאי לדעת. 

לאחסן בדרך הכי קלה 

כפי שמערכת וורדפרס הינה ידידותית ואינטואיטיבית ולא חייבים אפילו לדעת CSS או HTML, אין סיבה שהאחסון יתבצע בצורה מורכבת. ניתן לבצע אחסון אתרים וורדפרס ללא שום צורך בהתקנות כאלה ואחרות, ללא צורך בידע בתכנות או בקוד. 

דואר אלקטרוני מובנה 

ברגע שיש לכם אתר, מאוד מקצועי לשלוח ולקבל מיילים דרך דוא"ל השייך לדומיין. אחסון אתרים וורדפרס בצורה מקצועית יאפשר לכם לקבל דוא"ל עם שם הדומיין של האתר שלכם. 

ממשק יחיד, ניהול נוח במיוחד 

בעזרת שירות אחסון וורדפרס מקצועי תוכלו להשלים את הקמת האתר שלכם ללא שום בעיה. ללא צורך בניהול מסובך של בסיס נתונים, ללא צורך בהתמודדות עם ממשקים מורכבים או כתיבת קוד. אחסון בתוך כמה רגעים, ללא התקנה מורכבת. בתוך זמן קצר תוכלו לנהל כל סוג של אתר, אפילו כמה אתרים שונים, תחת ממשק אחד. כל העדכונים והשימוש בתוספים במקום אחד, בכמה קליקים. 

בוחרים תוכנית ויוצאים לדרך 

דבר אחרון לפני שיוצאים לדרך – בחרו את התוכנית לאחסון האתר על פי הצרכים שלכם. שימו לב במיוחד לנפח האחסון של שרתי לינוקס מוצעים. אם אתם זקוקים לאחסון אתר יחיד או כמה אתרים בודדים, אין צורך בדרך כלל ביותר מאשר 500 מגה בייט של דיסק. עם זאת, קיימות תוכניות לאחסון כמות אתרים רבה, ונפח הדיסק צריך להיות בהתאם. החליטו כמה תיבות מייל אתם רוצים בתוספת לאחסון ותגיעו לבחירה הנכונה בשבילכם. 

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דף נחיתה לעסק
דף הנחיתה הוא הרושם הראשוני שמקבל מבקר כאשר הוא מבקר באתר האינטרנט שלך. זה המקום שבו אתה אמור להיות...
קרא עוד »
יול 02, 2022
ספק אינטרנט לבעלי אתר עסקי: כך תעשו בחירה מושכלת
לבחור אינטרנט לשימוש ביתי זה קל יחסית. פשוט יוצרים קשר עם מספר חברות, משווים בין המחירים והתוכניות...
קרא עוד »
נוב 14, 2020
אילו פתרונות מחשוב יש למשרדי אדריכלים ואיך הם מסייעים?
משרדי אדריכלות משתלבים יותר ויותר בטכנולוגיה. מחשבים הופכים חשובים יותר ויותר למשרדי אדריכלים, ולכן...
קרא עוד »
פבר 22, 2023