למה חשוב להחזיק ציוד כיבוי אש איכותי ותקין בעסק?

 כל בעל עסק יודע ששריפה עלולה להשמיד את העסק ולגרום לו להידרדרות כלכלית ונפשית קשה. השריפה עלולה לפרוץ במקום סמוך ולהתפשט לחלל של העסק או חלילה בעסק עצמו, כתוצאה מקצר חשמלי, גפרור שהושלך, סיגריה בוערת ומגוון סיבות אחרות. שריפה עלולה להוריד לטמיון שנים רבות של עבודה ולהותיר אנשים ללא פרנסה ולכן יש לעשות מה שניתן כדי שבבוא היום, אם חלילה היא תפרוץ – תוכלו להשתלט עליה ולכבות את האש בזמן הקצר ביותר שניתן. לשם כך כדאי תמיד להחזיק במקום נגיש ציוד כיבוי אש איכותי ותקין. כך תוכלו להבטיח לפחות תגובה מהירה ללהבות שמסביבכם.

 

מהו ציוד אש איכותי ותקין

ציוד כזה יכלול תמיד גלאי עשן, לצורך התראה מהירה ככל האפשר על סימני שריפה, וכן מטפי כיבוי לצורך ניסיונות כיבוי מהירים. מטפי הכיבוי מכילים קצף מיוחד ויש לזכור שאינם מיועדים להפעלה לעבר מתכות קלות או ציוד חשמלי. כמו כן כדאי לקרוא את ההוראות מבעוד מועד ולהבין באיזו תנוחה של היד נכון לרסס את הקצף לעבר הלהבות. את כלי הכיבוי ניתן לאכסן בארון פיברגלס ייעודי ולהשתמש גם בברז כיבוי שניתן להפעלה ע"י כל אחד ולא רק כבאי מוסמך. הברז מיועד ליצירת החיבור בין צינורות הכיבוי לצינורות המים של הכבאים, ולכן הוא ממלא תפקיד חשוב בהגנה על העסק מפני שריפה.

 

רכישת ציוד אמין ואיכותי

בשוק יש מספר חברות המציעות ציוד כיבוי אש ולפני הרכישה כדאי מאוד לבדוק אם מדובר בחברה אמינה ובעלת המלצות מחברים ומכרים, וכן לברר מול נציגי החברה האם הציוד שלהם עומד בדרישות בתקן הישראלי המחמיר, ואם התשובה חיובית – לתאם זמן אספקה ותנאי תשלום נוחים לפי התקציב שלכם.

 

פנו אלינו עוד היום לייעוץ ורכישת ציוד – חברת ZBM.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
המשמעות החיונית של מערכת ניהול עסקית ועסקית
בנוף העסקי המתפתח ללא הרף, היבט אחד נשאר קבוע: החשיבות של מערכת ניהול עסקי ועסק איתנה. כסמכות מובילה...
קרא עוד »
פבר 26, 2024
איך מקרר בקו ארונות ישדרג את העיצוב של המטבח שלכם?
שילוב מקרר בקו הארונות שלך יכול להעלות באופן דרמטי את האסתטיקה והפונקציונליות של המטבח שלך, ולהעניק...
קרא עוד »
אוג 12, 2023
קורס כתיבה יצירתית
כתיבה יצירתית היא צורת אמנות הדורשת דמיון, יצירתיות ומיומנות. קורס כתיבה יצירתית יכול לעזור לך לפתח...
קרא עוד »
מרץ 20, 2023