כך תדעו גם אם לכם מתאים לקחת קורס ניהול רשתות

לימודי ניהול רשתות הוא לימודים פופולריים מאוד כיום כיוון שהביקוש לעובדים בתחום זה הולכים וגוברים ככל שהעולם הולך ומתקדם. כיום חברות גדולות, ארגונים גדולים, משרדי מדינה ועוד – כולם מבוססים על רשתות מחשבים. תפקידו של מנהל הרשתות הוא לאתר ולטפל בבעיות ותקלות שונות הקשורות לרשת, להרים את הרשת, לבנות ולאפיין אותה, להתקין תוכנות ותיקיות ולנהל את הכול בצורה כזו שכל עובדי החברה יוכלו ליהנות מעבודה תקינה ושוטפת בשימוש ברשת החברה.

 

מה לומדים בקורס?

במהלך קורס ניהול רשתות התלמידים יוכשרו להכרת עולם ניהול הרשתות והמחשבים, לשימוש ברשתות מחשוב בתקשורת, לתכנון ובנייה של רשת חדשה, איך לבחור ספקי תשתית ולרכוש חומרה, קבלת החלטות בנושא אבטחת מידע ואבטחת הרשת, הטמעת משתמשים ברשת והדרכת משתמשים חדשים בה, הגדרת נהלי גיבוי ותחזוקה, תחזוקה שוטפת של השרתים ותחנות העבודה ועוד.

 

מי קהל היעד של הקורס?

קהל היעד של הקורס יכולים להיות אנשים בעלי זיקה והבנה טכנית ממוצעת פלוס בתחום המחשבים והרשת. אם אתם רוצים לעבוד בתחום המחשבים, בתחום ההייטק ולהתקדם בתחום מעניין במיוחד ולפתח בו קריירה מפוארת תצטרכו לעבור קורס ניהול רשתות מקצועי. בין אם יש לכם ניסיון בתחום ובין אם לא תוכלו להתחיל את דרככם בתחום ולבחור את המסלול הלימודי המתאים לכם ביותר. ישנם קורסים מזורזים יותר וקורסים מעמיקים יותר שבסופם תקבלו תעודת הכשרה מקצועית בתחום ותוכלו להתחיל לעבוד בתחום.

 

תנאי קבלה ואפשרויות ללימודי המשך:

בדרך כלל נדרשת תעודת בגרות מלאה (למעט חריגים) כמו גם ראיון אישי ובדיקת ההבנה הטכנית הבסיסית של התלמיד. למי שירצה להרחיב אופקים לאחר הקורס יוכל להמשיך למגוון תחומים כמו קורס טכנאי PC, קורס CCNA ועוד.

הכירו את קורס שפת C# בשיא סקיוריטי

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תחזוקת אתרים – כיצד מבצעים זאת
הרבה פעמים בעלי עסקים, בעלי מקצוע, נוטים לחשוב, אם הם מקימים אתר אינטרנט, זה מספיק, אחרי ההקמה שלו הם לא...
קרא עוד »
יול 28, 2020
תוכנת אופיס
תוכנת אופיס היא כלי חשוב מאוד לניהול העבודה היומיומית של העובדים. זה עוזר להם בכל מיני משימות, החל...
קרא עוד »
יול 20, 2022
שיווק באינטרנט הדרך הנכונה לעשות זאת
ישנם כל כך הרבה דרכים שונות לשווק עסק מקוון בימינו. אך למרבה המזל, אינך צריך לנסות את כולם כדי לגלות מה...
קרא עוד »
פבר 24, 2020