כמה משלמים לאיש אבטחת מידע?

ככל שתעשיית הטכנולוגיה בישראל ממשיכה לצמוח במהירות, גם הביקוש לאנשי אבטחת סייבר גדל. לפניכם סקירה של השכר והמגמות לאנשי אבטחת מידע בישראל.

טווחי השכר לאנשי אבטחת מידע בישראל עשויים להשתנות בהתאם למספר גורמים, כגון כישוריו, ניסיונו והחברה הספציפית בה הם מועסקים.

אחד התחומים הכי יוקרתיים ונחשבים בעולם ההייטק הוא תחום אבטחת המידע.

שכר לאנשי אבטחת מידע

השכר לאנשי אבטחת מידע בישראל משתנה בהתאם לתואר המשרה, רמת הניסיון והמיקום. מנתח אבטחה התחלתי בישראל יכול לצפות להרוויח בסביבות 150,000 – 180,000 ₪ בשנה, בעוד קצין אבטחת מידע בכיר יכול להרוויח מעל 500,000 ₪. המשכורות בדרך כלל גבוהות יותר בתל אביב בשל תעשיית הטכנולוגיה המשגשגת באזור.

אבטחת מידע היא הפרקטיקה של הגנה על נתונים אלקטרוניים מפני גישה בלתי מורשית, שימוש, חשיפה, שיבוש, שינוי או הרס באמצעות מגוון טכניקות וטכנולוגיות.

הזדמנויות עבודה

תעשיית הטכנולוגיה הישראלית היא בית לחברות אבטחת סייבר וסטארטאפים רבים שזקוקים לאנשי מקצוע מיומנים. הזדמנויות עבודה זמינות עבור מנתחי אבטחת מידע, אדריכלי אבטחה ומנהלי אבטחת מידע.

הסמכות

הסמכה בתקן תעשייה יכולה להעלות את שכרם של אנשי אבטחת מידע בישראל. הסמכות כגון Certified Information Systems Security Professional (CISSP) ו-SANS GIAC Security Essentials מוערכים מאוד בתעשייה.

מגמות עבודה

בישראל קיימת מגמה של שילוב בין תחומי אבטחת מידע ו-DevOps (פיתוח ותפעול תוכנה). זה יצר כותרת עבודה חדשה בשם DevSecOps, המקיפה את שני תחומי ההתמחות.

לסיכום, אנשי אבטחת מידע בישראל יכולים לצפות למשכורות תחרותיות, במיוחד בתל אביב, עם הזדמנויות עבודה זמינות בתחומים שונים של תעשיית הטכנולוגיה. הסמכה בסטנדרטים בתעשייה וידע הן באבטחת מידע והן ב-DevOps יכולים לפתוח הזדמנויות נישה עבור אנשי מקצוע.

פרטים נוספים באתר של השמה בתחום הסייבר >>>

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מאגרי תמונות מומלצים
מאגר תמונות הוא אוסף של תמונות דיגיטליות שניתן להשתמש בהן בדרכים שונות: כספריית תמונות, כמקור השראה...
קרא עוד »
אוק 11, 2022
עליות המחירים של 2022: האם היו שינויים גם במחירי פיתוח אפליקציות?
מדינת ישראל סובלת מעליית מחירים מטורפת בכל כך הרבה תחומים. החל מפירות וירקות ועד מוצרים גדולים יותר...
קרא עוד »
אפר 26, 2022
הטמעת מאנדיי – איך זה ישדרג את התנהלות העסק
Monday.com היא מערכת הפעלה לעבודה המציעה כלים לניהול פרויקטים, שיתוף פעולה בצוות ואופטימיזציה של זרימת...
קרא עוד »
ינו 23, 2024