מה חשוב לדעת על גוגל אנליטיקס?

גוגל אנליטיקס

אחת המערכות החשובות ביותר לבעלי אתרים היא גוגל אנליטיקס, ולו בשל העובדה שהיא מאפשרת לאסוף את נתוני הגלישה של האתר ולנתח אותם – מה שעשוי להוביל לייעול ושיפור האתר, ומכאן גם לייעול ההמרות וההכנסות של העסק. למעשה, חשוב שכל בעל אתר יטמיע את קוד האנליטיקס באתר שלו. אבל מה חשוב לדעת על גוגל אנליטיקס? ריכזנו בעבורכם כמה דברים חשובים.

ניתוח נתוני הגלישה

המערכת כאמור, מאפשרת לנתח את נתוני הגלישה באתר, ומאפשרת להסיק מסקנות ולייעל את חוויית המשתמש באתר, לרבות קידומו במנוע החיפוש של גוגל. מכאן כמובן ניתן גם להגדיל את ההכנסות באופן ניכר. סקרנים? ובכן תוכלו לקרוא בהרחבה באתר של REGO, לא רק על נושא האנליטיקס, אלא על קידום האתר באופן כללי – זאת הודות לשלל מאמרים מקצועיים בתחום.

חשוב לציין שהמערכת אידיאלית עבור בעלי אתרים והיא אף בגדר חובה. מדוע? ובכן, היא מאפשרת לקבל דוחות ונתוני פילוח, כמו גם מידע על פעילות המשתמשים באתר.

הקמת חשבון בגוגל אנליטיקס

כדי שתוכלו ליהנות מכל מה שהמערכת מציעה, יש להקים חשבון בגוגל אנליטיקס. לכל חשבון יכולים להיות נכסים שונים (משמע יותר מאתר אחד), כשלכל נכס יש קוד מזהה. למעשה, עליכם להטמיע את הקוד בתוך האתר, ולו כדי שתוכלו לראות את נתוני הגלישה השונים.

איך קוראים את הדוחות במערכת?

ובכן, מדובר בתורה שלמה, ופה נעצור להמליץ על הקורס החינמי של גוגל, בו תוכלו ללמוד כיצד המערכת עובדת. טוב לדעת שניתן לקרוא דוחות שעוסקים בקהלים (כלומר, התנהגות גולשי האתר), כשישנו פילוח ממוקד לכמה נישות – מה שמאפשר ללמוד לא מעט על האופן שבו הגולשים מתנהגים בתוך האתר. מלבד זאת ניתן ללמוד על אודות ההמרות באתר, כמו גם מעקב בזמן אמת.

גוגל אנליטיקס היא מערכת חשובה וחיונית והיא הכרחית לכל אתר באשר הוא, ובייחוד עבור אתרים שמשווקים מוצרים או שירות. קריאת הנתונים בתוך המערכת איננה מורכבת, ובאמצעות למידה עצמית, בהחלט ניתן ללמוד כיצד להתנהל מול נתוני הגלישה ולמקסם את האתר. בהצלחה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בניית חנות אינטרנטית
חנות אינטרנטית מהווה כיום את הדבר הטוב ביותר עבור כל עסק. בעוד שישנם עסקים אשר לא מוכנים להכיר בכך...
קרא עוד »
יול 28, 2020
5 שלבים בהפקת סרטון תדמית
תעשיית שיווק הווידאו פורחת, וזה זמן טוב להיות לדבר על 5 שלבים בהפקת סרטון תדמית.  כדי להפיק סרטון,...
קרא עוד »
ינו 19, 2023
אילו פתרונות מחשוב יש למשרדי אדריכלים ואיך הם מסייעים?
משרדי אדריכלות משתלבים יותר ויותר בטכנולוגיה. מחשבים הופכים חשובים יותר ויותר למשרדי אדריכלים, ולכן...
קרא עוד »
פבר 22, 2023