האם ניתן לקדם אתר ללא החלפות קישורים?

קידום אתרים ללא החלפות קישורים

בואו נספר לכם סוד קטן, אף אחד בעולם הקידום לא יודע בדיוק איך האלגוריתם של גוגל עובד. אך ישנם מקדמים מנוסים אשר קידמו כבר אלפי אתרים אשר הצליחו להבין ולחבר את הפאזל הזה אחד לשני וכך להבין לעומק כיצד לקדם אתרים. בעבר מקדמים אלו הגיעו למסקנה כי אתר היה תלוי במידה עצומה בקישורים שהובילו אליו. גוגל נתנה משקל אדיר לקישורים אלו וכך כל מקדם היה צריך למצוא את הקישורים הטובים ביותר. אך בעקבות העובדה כי אנשים רימו ובעקבות העובדה כי בעלי אתרים היו עסוקים רק בזה גוגל שינתה את האלגוריתם שלה וקישורים ירדו מחשיבותם. עם זאת, אי אפשר לומר כי לקישור אין כל משמעות ועל כן עדיין יש צורך להשיג קישורים ועדיין יש לתת לכך מקום בעת קידום אתרים ולא לזלזל בנקודה זו אם אתם רוצים להבטיח כי האתר שלכם יגיע למקומות הראשונים בגוגל לצד SEOMOnster.

איזה דבר יותר חשוב מאשר החלפת קישורים?

אם כן אתם בטח שואלים איזה דבר יותר חשוב מאשר החלפת קישורים? מה כבש את הפסגה ושינה את הדרך שבה גוגל פועלת ואת האלגוריתם שלה? אם כן כיום ברור כי יש משמעות אדירה לתוכן שיש באתר של העסק שלכם. כיום ברור כי הנושא של כתיבת תוכן הוא סופר חשוב ועל כך יש לתת את הדעת. אתם צריכים להבין כי כיום האלגוריתם של גוגל פועל כך שהוא מדרג את האתרים לפי מידת הזמן שהגולש נמצא בהם וככל שהגולש נמצא יותר זמן באתר כך הוא האתר שלכם יהיה במקום יותר גבוה ועל כן התחום של תוכן הוא כל כך חשוב ומשהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת.

מהו המפתח בכתיבת תוכן?

עליכם לקחת בחשבון כי אתם צריכים לעשות הכול בכדי שהתוכן שלכם יהיה כמה שיותר מעניין. זה לא הגזמה לומר שככל שהתוכן שלכם יותר מעניין כך הגולש יהיה יותר באתר וכך אתם תדורגו יותר גבוה ועל כן יש לשים דגש עצום על הנושא הזה אם אתם רוצים לזכות להצלחה.

> קראו על קידום בגוגל של חנות וירטואלית

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קורות חיים איש שיווק – כך תקבלו יתרון על המועמדים האחרים
אם אתם רוצים להציב את עצמכם בעמדת יתרון בהגשת מועמדות על משרה בתחום השיווק, הכנה מושקעת של קורות חיים...
קרא עוד »
ינו 06, 2022
תובנות מאירות: המדריך הסופי לבחירות תאורה לבית
הרעיון של תאורה לבית משתרע הרבה מעבר למתג ההדלקה והכיבוי הפשוט. הוא כולל שפע של משתנים שיכולים להשפיע...
קרא עוד »
אוק 11, 2023
אפיון אפליקציה – מה צריך לדעת?
אפיון אפליקציה הוא תהליך המסייע למפתחי תוכנה להבין את היכולות של אפליקציה. זה עוזר בהבנת הפוטנציאל,...
קרא עוד »
ינו 31, 2023