חישוב שטחים – עושים את זה בקלות עם אוטוקאד

AutoCAD היא תוכנת תכנון ושרטוט תלת-ממדית בעזרת מחשב. הוא נוצר כדי לעזור בעיצוב שרטוטים הנדסיים ואיורים טכניים. ניתן להשתמש בכלי חישוב שטח AutoCAD כדי לחשב את השטח של כל צורה או אובייקט בשרטוט.

AutoCAD היא תוכנת עיצוב בעזרת מחשב המאפשרת למשתמשים ליצור מודלים תלת מימדיים. הוא משמש בתעשיות האדריכלות, ההנדסה, הבנייה, הייצור ותעשיות רבות אחרות חישוב שטח AutoCAD הוא משימה שמשתמשי AutoCAD צריכים לבצע על בסיס קבוע. סוג זה של חישוב כולל קביעת שטחו של עצם, כגון עיגול או מלבן, בהתחשב במידותיו.

הופכים את כל החישובים למהירים ופשוטים

תהליך חישוב השטח של אובייקט באוטוקאד כולל מציאת היקף האובייקט והכפלתו במידות הגובה והרוחב של האובייקט. ראשית, בחר את כלי המצולע שלך מסרגל הכלים בצד שמאל של המסך. לכלי Polygon יש אפשרות לחישוב שטח בתפריט האפשרויות שלו. לחץ עליו כדי להפעיל אותו. לאחר מכן, לחץ וגרור מעל המצולע הרצוי כדי להפוך אותו לגלוי בתצוגה תלת-ממדית. לאחר שתסיים עם זה, לחץ על כפתור הפלוס הירוק בפינה השמאלית התחתונה של המסך כדי ליצור קודקוד נוסף בפינה אחת של המצולע שבחרת. כעת, כשיש לך שני קודקודים משני הצדדים של הקודקוד החדש הזה וקודקוד אחד בנקודת המרכז שלו, השתמש בשלוש נקודות אלה כנקודות ייחוס ושרטט קווים ביניהן כך שיצטלבו זה עם זה.

תעשו שימו בנתונים מדויקים עם התוכנה

חישוב שטחים עם אוטוקאד הוא קל למדי, וכל שצריך לעשות זה רק ללמוד איך לעשות שימוש מקצוע בתוכנה. כך שזה בוודאי משהו שיהיה כדאי לכם להביא בחשבון מהצד שלכם כדי לדעת שאתם בוחרים לעשות את הצעד הנכון במובן הזה. למידע אודות שירותי תמיכה לעסקים

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לימודי עיצוב גרפי – תוציאו את הצד האמנותי שבכם
תמיד התחברתם לעולם האמנות והעיצוב? לימודי עיצוב גרפי עשויים לפתוח בפניכם הזדמנויות תעסוקה חדשים...
קרא עוד »
ינו 24, 2022
עליות המחירים של 2022: האם היו שינויים גם במחירי פיתוח אפליקציות?
מדינת ישראל סובלת מעליית מחירים מטורפת בכל כך הרבה תחומים. החל מפירות וירקות ועד מוצרים גדולים יותר...
קרא עוד »
אפר 26, 2022
שיווק באינסטגרם – מדוע חשוב שנשתמש באנשי מקצוע?
כשאנחנו מתכוננים לעשות קמפיין פרסום לעסק שלנו, אחד הדברים הראשונים שעלינו לשאול את עצמנו היא, מי יכול...
קרא עוד »
ספט 09, 2021