קצת נוסטלגיה – netbus ועוד

קצת נוסטלגיה - netbus ועוד

כמה מהר מתפתח העולם הדיגיטלי? עוד לא סיימתם לקרוא את המשפט וחידוש נוסף כבר נמצא כאן באוויר. אם אתם לא טסים באוטוסטרדה הזו, ולא דואגים להתעדכן באופן רציף, אתם עלולים למצוא את עצמכם הרחק מאחור. וגם אם אתם בני עשרים או שלושים, תרגישו פתאום מעט זקנים והרבה מחוץ לעניינים. כי אפליקציות מדהימות שהגיחו לאוויר העולם לפני חמש שנים או יותר, כבר מזמן נעלמו מן האופק. וחידושים אחרים כבר תפסו את קדמת הבמה.

אפליקציית netbus

המונח netbus מוכר לכם? למעשה המילה הזו ייצגה יותר ממוצר דיגיטלי אחד. אם תערכו חיפוש על המושג הזה תגלו כי יש שתי תוכנות שנושאות את השם הזה.

  • תוכנת שליטה מרחוק – תוכנת שליטה מרחוק שפותחה כמעשה קונדס, והיא אמנם מאפשרת שליטה מרחוק במערכות הפעלה מסוימות. אבל התוכנה עלולה להיות מסוכנת והיא בהחלט חושפת את המשתמשים בה לנזקים שונים. מסיבה זו כל תוכנת אנטי וירוס מומלץ תזהה מיד את התוכנה הזו אם היא מותקנת על המחשב. כי בהחלט עלולים להינזק כתוצאה ממנה.
  • אפליקציית האוטובוס הבא – מי זוכר את הימים בהם היה עלינו לעמוד בתחנה בלי לדעת ולשער כמה זמן התענוג הזה יימשך? לפני שכולנו שמרנו בטלפון הנייד את מספרי הטלפון של מוקדי הזמן אמת בתחבורה הציבורית פותחה אפליקציה שנועדה לספק לממתינים בתחנה את המידע הזה. האפליקציה הזו נועדה לתת לממתינים את המידע הרלוונטי כך שהם יוכלו להחליט האם להמשיך לחכות, או שמא מוטב לעלות על קו אחר.

נוסטלגיה דיגיטלית

השינויים בעולם הדיגיטלי מתרחשים במהירות עצומה. אתרים מתרעננים ומותאמים לגחמות העכשוויות, המערכות נעשות למהירות ונוחות יותר, והעיצובים לובשות פנים חדשות. כל מה שהיה לנו מוכר ורגיל לפני עשור ואפילו פחות, ייראה היום בעינינו ישו וארכאי. אם נוכל לדפדף כעת באתר שהיה מוכר לנו בעבר, או בתוכנה וותיקה שהיא כמעט בת גילנו, זו בהחלט עשויה להיות חוויה נוסטלגית שאין דומה לה. כי מה שהיה נראה לנו מתקדם ומשוכלל מאוד, יתגלה היום לעיננו כתוכנה מיושנת ולגמרי לא עכשווית.

קראו על אנטי וירוס ESET.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבחור את הפלטפורמה המתאימה לשיווק העסק שלי?
ישנן פלטפורמות רבות בהן תוכל להשתמש כדי לשווק את העסק שלך. השאלה היא איזו פלטפורמה הכי מתאימה לעסק...
קרא עוד »
יול 02, 2022
הכנסה פסיבית
הכנסה פסיבית היא הרעיון שאתה יכול להרוויח כסף מבלי לעשות דבר פעיל. הרעיון מאחורי הכנסה פסיבית הוא...
קרא עוד »
יול 28, 2022
עשו לעסק שלך שיימינג בפייסבוק? תתבע!
שיימינג הפך לתופעה נפוצה שרבים מאיתנו כלל לא יודעים כיצד להתמודד עימה. זה יכול לקרות בפייסבוק,...
קרא עוד »
נוב 25, 2020